Shop hier de hele collectie

1. Wanneer wordt mijn retourzending verwerkt?

Retourzendingen worden momenteel binnen 1 a 2 weken verwerkt. Helaas kunnen wij voor het moment van verwerking niet zien of een retourzending bij ons binnen is gekomen.

2. Wil je een of meerdere items terugsturen?

Stuur het item (of de items) binnen veertien dagen na ontvangst terug, samen met het meegestuurde retourformulier. Wij verwerken de retourzendingen eenmaal in de twee weken en storten het voor de geretourneerde items betaalde bedrag dan terug naar de rekening waar de betaling vandaan is gekomen. Helaas zien wij pas bij het verwerken van een retourzending of deze bij ons is binnengekomen.

Wij versturen onze pakketten doorgaans met DHL, maar het staat je vrij om de retourzending via bijv. PostNL te versturen. De retourkosten zijn voor je eigen rekening.

3.    Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

De levertijd staat vermeld in de winkelwagen en in uw orderbevestiging. Zodra wij uw bestelling aanbieden bij DHL ontvangt u hiervan een e-mail. DHL bezorgt alle post normaalgesproken de volgende dag; helaas komt het ook voor dat hier vertraging in zit. Deze vertraging kan in het ergste geval oplopen tot drie weken. Controleer bij vertragingen altijd het door u ingevulde adres in de verzendbevestiging en houd er rekening mee dat DHL niet bezorgt op zondag en maandag.
Voor bestellingen met gepersonaliseerde caps, badletters en backpacks (en bij pre-orders) geldt een afwijkende levertijd, Check hiervoor de datum achter het artikel in de bevestiging.

4.    Hoe vallen de maten?

Indien een artikel groter of kleiner valt, staat dit altijd vermeld in de artikelomschrijving op www.hippebeebjes.nl. Mocht er niets bij staan, dan valt het artikel gewoon op maat. De maten die tussen haakjes staan aangegeven zijn doorgaans de juiste maten. Bijvoorbeeld bij de moccs: 0-6 mnd (16/17). Deze vallen dus als maat 16/17. Dit geldt ook voor shirtjes: 3-6 mnd (62/68), enz. Bij items waar een leeftijd en een kledingmaat staan vermeld, is de kledingmaat leidend.

5. Kan er achteraf nog een artikel, kortingscode of andere wijziging worden gedaan/toegevoegd aan mijn order?

Helaas kan dat om administratieve redenen niet.

6. Kunnen jullie een bepaald item opmeten?

Deze service bieden wij niet. Wij controleren of items op maat vallen, en als hier een afwijking in zit, noteren wij dit in de artikelomschrijving.

7. Ik heb iets bij jullie besteld, en dit is vandaag goedkoper geworden. Kan ik hiervoor gecompenseerd worden?

Helaas niet. Wij voegen regelmatig items aan de sale toe, omdat er nog maar enkele maatjes over zijn, het artikel niet meer terugkomt en wij de ruimte kunnen gebruiken voor nieuwe items. Prijsverlagingen zijn in dit kader niet bedoeld voor eerder geplaatste bestellingen. Het staat je uiteraard vrij om het eerder gekochte (ongebruikte) artikel binnen 2 weken na aankoop te retourneren, en het artikel alsnog in de sale te kopen.

8. Ik heb een e-mail ontvangen met de melding dat mijn bestelling is verzonden. Kan ik ook track & trace informatie ontvangen?

Zodra je bestelling wordt ingescand (laat op de avond), wordt er een automatische e-mail verstuurd met de barcode van de zending. Deze e-mail wordt door onze logistieke partner verstuurd en komt mogelijk in je junkmail terecht.

  • ideal
  • mr cash
  • Paypal
  • creditcard
  • DHL

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden

WebwinkelKeur

WEBWINKELKEURWIDGET

© 2013 - 2019 Hippe Beebjes | sitemap | rss