Shop hier de hele collectie

1. Wanneer wordt mijn retourzending verwerkt?

Retourzendingen worden momenteel binnen 1 a 2 weken verwerkt. Helaas kunnen wij voor het moment van verwerking niet zien of een retourzending bij ons binnen is gekomen.

2. Wil je een artikel terugsturen en deze weer in een andere maat ontvangen?

Plaats direct na ontvangst een nieuwe bestelling en kies bij het afrekenen voor “Omruiling n.a.v. eerdere bestelling”. Op deze manier houden wij het artikel apart voor je. Zet hier wel duidelijk bij dat het om een omruiling gaat! Het is niet mogelijk om een omruiling te doen met een ander artikel of om artikelen toe te voegen aan een omruilingsorder. Na ontvangst van jouw retourzending, sturen wij de gekozen maat zsm naar je op, waarbij wij de verzendkosten voor onze rekening nemen. Wij kunnen je helaas niet tegemoet komen in de kosten voor het retourneren van je originele bestelling. Stuur met je retourzending wel een retourformulier mee, en geef hierop aan wat het ordernummer voor de omruiling is. Het retourformulier vind je hier: https://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/ultimatemusthaves/files/nl_nl_4_retourform1.pdf. Helaas zien wij pas bij het verwerken van een retourzending of deze bij ons is binnengekomen.


3. Wil je een artikel terugsturen en wil je hier geen andere maat voor terug (of is de gewenste maat niet beschikbaar)?

Stuur het artikel binnen 14 dagen na ontvangst terug, samen met het retourformulier (https://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/ultimatemusthaves/files/nl_nl_4_retourform1.pdf). Wij verwerken de retourzendingen 1x in de 2 weken en storten het voor het artikel betaalde bedrag dan terug naar de rekening waar de betaling vandaan is gekomen. Helaas zien wij pas bij het verwerken van een retourzending of deze bij ons is binnengekomen. 

4.    Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

De levertijd staat vermeld in de winkelwagen en in uw orderbevestiging. Zodra wij uw bestelling aanbieden bij PostNL ontvangt u hiervan een e-mail. PostNL bezorgt alle post normaalgesproken de volgende dag; helaas komt het ook voor dat hier vertraging in zit. Deze vertraging kan in het ergste geval oplopen tot drie weken. Controleer bij vertragingen altijd het door u ingevulde adres in de verzendbevestiging en houd er rekening mee dat PostNL niet bezorgt op zondag en maandag.
Voor bestellingen met gepersonaliseerde caps, badletters en backpacks (en bij pre-orders) geldt een afwijkende levertijd, Check hiervoor de datum achter het artikel in de bevestiging.

5.    Hoe vallen de maten?

Indien een artikel groter of kleiner valt, staat dit altijd vermeld in de artikelomschrijving op www.hippebeebjes.nl. Mocht er niets bij staan, dan valt het artikel gewoon op maat. De maten die tussen haakjes staan aangegeven zijn doorgaans de juiste maten. Bijvoorbeeld bij de moccs: 0-6 mnd (16/17). Deze vallen dus als maat 16/17. Dit geldt ook voor shirtjes: 3-6 mnd (62/68), enz.

6. Kan er achteraf nog een artikel, kortingscode of andere wijziging worden gedaan/toegevoegd aan mijn order?

Helaas kan dat om administratieve redenen niet.

  • ideal
  • PostNL
  • mr cash
  • Paypal
  • creditcard

Gastenboek

  • 13-07-2018 - Zeer leuke kleding besteld voor mijn dochter en zoon en...  lees meer
  • 13-07-2018 - Geweldige service. Twee t-shirts besteld waarvan 1 te groot was....  lees meer
  • 12-07-2018 - Supersnelle levering! En wat zijn t toch leuke kleren ...  lees meer
Plaats een bericht

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden
© 2013 - 2018 Hippe Beebjes | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel