1. Hoe zit het met de retourkosten?

De retourkosten zijn altijd voor de klant zelf. De goedkoopste mogelijkheid voor het retourneren van een pakketje is via DHL, via deze link: http://hippebeebjesretour.nl/
Wil je jouw pakketje of brievenbuszending los retourneren, vermeld ons adres (Heliumstraat 270, 2718RS Zoetermeer) dan op het pakket. Deze kun je vervolgens laten frankeren op een DHL of PostNL locatie.
Meer informatie over retourneren vind je via:
https://www.hippebeebjes.nl/c-2581588/verzenden-en-retour/

2. Wanneer wordt mijn retourzending verwerkt?

Retourzendingen worden momenteel binnen 1 a 2 weken verwerkt. Helaas kunnen wij voor het moment van verwerking niet zien of een retourzending bij ons binnen is gekomen.

3. Wil je een of meerdere items terugsturen?

Stuur het item (of de items) binnen veertien dagen na ontvangst terug, samen met het meegestuurde retourformulier. Wij verwerken de retourzendingen eenmaal in de twee weken en storten het voor de geretourneerde items betaalde bedrag dan terug naar de rekening waar de betaling vandaan is gekomen. Helaas zien wij pas bij het verwerken van een retourzending of deze bij ons is binnengekomen.

Wij versturen onze pakketten doorgaans met DHL, maar het staat je vrij om de retourzending via bijv. PostNL te versturen. De retourkosten zijn voor je eigen rekening. De goedkoopste retouroptie voor pakketten vind je hier: http://hippebeebjesretour.nl/

4.    Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

De levertijd staat vermeld in de winkelwagen en in uw orderbevestiging. Zodra wij uw bestelling aanbieden bij DHL ontvangt u hiervan een e-mail. DHL bezorgt alle post normaalgesproken de volgende dag; helaas komt het ook voor dat hier vertraging in zit. Deze vertraging kan in het ergste geval oplopen tot drie weken. Controleer bij vertragingen altijd het door u ingevulde adres in de verzendbevestiging en houd er rekening mee dat DHL niet bezorgt op zondag en maandag.
Voor bestellingen met gepersonaliseerde caps en ballen (en bij pre-orders) geldt een afwijkende levertijd, Check hiervoor de datum achter het artikel in de bevestiging.

5.    Hoe vallen de maten?

Indien een artikel groter of kleiner valt, staat dit altijd vermeld in de artikelomschrijving op www.hippebeebjes.nl. Mocht er niets bij staan, dan valt het artikel gewoon op maat. De maten die tussen haakjes staan aangegeven zijn doorgaans de juiste maten. Bijvoorbeeld bij de moccs: 0-6 mnd (16/17). Deze vallen dus als maat 16/17. Dit geldt ook voor shirtjes: 3-6 mnd (62/68), enz. Bij items waar een leeftijd en een kledingmaat staan vermeld, is de kledingmaat leidend.

6. Kan er achteraf nog een artikel, kortingscode of andere wijziging worden gedaan/toegevoegd aan mijn order?

Helaas kan dat om administratieve redenen niet.

7. Kunnen jullie een bepaald item opmeten?

Deze service bieden wij niet. Wij controleren of items op maat vallen, en als hier een afwijking in zit, noteren wij dit in de artikelomschrijving.

8. Ik heb iets bij jullie besteld, en dit is vandaag goedkoper geworden. Kan ik hiervoor gecompenseerd worden?

Helaas niet. Wij voegen regelmatig items aan de sale toe, omdat er nog maar enkele maatjes over zijn, het artikel niet meer terugkomt en wij de ruimte kunnen gebruiken voor nieuwe items. Prijsverlagingen zijn in dit kader niet bedoeld voor eerder geplaatste bestellingen. Het staat je uiteraard vrij om het eerder gekochte (ongebruikte) artikel binnen 2 weken na aankoop te retourneren, en het artikel alsnog in de sale te kopen.

9. Ik heb een e-mail ontvangen met de melding dat mijn bestelling is verzonden. Kan ik ook track & trace informatie ontvangen?

Zodra je bestelling wordt ingescand (laat op de avond), wordt er een automatische e-mail verstuurd met de barcode van de zending. Deze e-mail wordt door onze logistieke partner verstuurd en komt mogelijk in je junkmail terecht.

  • ideal
  • mr cash
  • Paypal
  • creditcard
  • DHL

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden

WebwinkelKeur

WEBWINKELKEURWIDGET

© 2013 - 2020 Hippe Beebjes | sitemap | rss
Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie Accepteren
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.